Házhoz szállítás feltételei és díjai
Az oldalon rendelt termékeket kérésedre otthonodba szállítjuk, vagy a csomag személyes átvételét is választhatod.
Házhoz szállítás
A csomagok szállítását a GLS Futárszolgálat végzi munkanapokon 8 és 17 óra között. Előzetes telefonos egyeztetésre nincs lehetőség, ezért arra kérünk, hogy munkanapokon 8 és 17 óra között elérhető kiszállítási címet adj meg! A számlázási cím mellett külön szállítási cím is megadható, így választható, hogy otthonába, munkahelyére vagy esetleg más címre kéri a szállítást, célszerű olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodnak.
Figyelem! A mobiltelefonszám megadása fontos. Amennyiben a szállítást végző futár nem talál senkit a megadott címen, a megrendeléskor megadott telefonszámon megpróbálja elérni és kézbesíteni a megrendelt terméket. Természetesen mobiltelefonszámát egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag csak a megrendelésekkel kapcsolatosan hívjuk amennyiben ez szükséges. Az első kézbesítés után újabb kiszállításra nincs lehetőség.
Házhoz szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk.
Szállítási határidő
A megrendelt árut a megrendelést követő 3-6 napon belül 8 és 17 óra között a Szolgáltató a megrendelésben meghatározott címre szállítja le saját szállító eszközzel vagy futárszolgálat igénybevételével (továbbiakban együttesen: szállító). Ettől eltérő esetben a szállítás pontos idejét a Szállító a Vásárlóval egyezteti. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra. A Webáruházban rendelhető termékek közül nem minden árut tart a Szolgáltató raktáron, ezért ezen áruk esetében a megrendelés aktiválása után minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazoljuk a szállítás várható
Szállítási díjak
0– 15.000.- ft-ig: 990 Ft
15.000.-ft felett ingyenes
A szállítási díjak változásának jogát a Szolgáltató fenntartja, de köteles ezen díjváltozásokról a weboldalán tájékoztatást adni a Vásárló számára.
Az esetleges szállítási késedelemből vagy a megrendelés meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Személyes átvétel
Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni. Ebben az esetben természetesen szállítási díjat nem szállítunk fel, a csomag ellenértékét készpénzben kell
Az áruátvétel helyszíne:
Nyíregyházi állatkórház KFT.
4551 Nyíregyháza-Oros,
Nyíregyházi út 6/A.
Nyitva tartás: H–P: 8.30–18.30.
Szállítással kapcsolatos reklamációk
Amennyiben a Vásárló az átadás átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Szolgáltatónak történő megküldésével a Vásárló köteles a Szolgáltatót tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. A megrendelés és a leszállított áru közötti eltérés esetében a Szolgáltató az árut saját költségén a megrendelésben szerepelő árura köteles kicserélni, ha az a Szolgáltatóra nem ró aránytalan mértékű terhet és a leszállított áru a megrendelt áru helyettesítésére alkalmas. Helyettesítésre alkalmas az áru, amennyiben rendelkezik mind azon tulajdonságokkal és minőséggel, mint a megrendelőben meghatározott áru és annak ára nem haladja meg a megrendelőben meghatározott áru értékét. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Szolgáltató jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.